Monday, June 29, 2009

Keja semula.....

Assalamualaikum....
Alhamdulillah..setelah dua minggu cuti beristirehat, hari ini aku mula bekerja kembali.....
Terima kasih pada keluarga ku dan keluarga mertuakau yang sanggup menjaga aku selama berehat/berpantang nie...Mostly thankz to my husband la kanz...TQ....

2 minggu berehat betul aku......tak banyak buat keja pon...banyak dok saja.....Tapi dalam dok berpantang aku sudah dua kali tgk TRANSFORMER revenge of the fallen...memang best giler....
Hari 1st lagi dah gi tgk....full house dapat tiket seat paling depan mendongak aku. sakit leher...tu pun tgk kat Bukit Tinggi, Klang..... Second time tgk kat Gurney Plaza semalam...seat ok sikit tapi 3 baris dari depan...tu pun full house....ok la juga.....pada yang belum tgk g la tgk..

2 ulasan:

nita said...

salam dik..

akak baru tahu berita tentang kandungan adik tu..

bawak bersabar yerr.. takpe tu.. insyaallah.. ada lagi rezeki tu nnti..

jiran seblah umah akak pun baru keguguran.. ari sabtu lepas.. huhu!

IN said...

TQ

 

Lai Whuah © 2008. Template Design By: SkinCorner