Wednesday, December 3, 2008

Hari Kualiti (Hari Q)

Ni cerita pasal semalam nie.....
Semalam aku pi Hari Q sebab aku tergolong dengan orang yg dapat Anugerah Cemerlang 2007. Alhamdulillah..... Pukul 8.15 aku dah turun pi Auditorium tingkat 5 KOMTAR untuk pendaftaran dan rehearsal sekaligus untuk penyampaian hari Q tu.. Sebenaqnya aku nie dah tak sihat dari hari sabtu lagi sebab demam. tapi aku dah ambik ubat dah kat Poliklinik Teluk Kumbar... Alhamdulillah, walaupun dok demam aku bertahan juga sampai habis majlis dengan dok sok sek sok sek.....dan terbatuk-batuk.....oklah tu....so far semua ok kecuali emcee yang telah menspoilkan majlis formal tu dengan cakap benda tak formal... dalam pukul 11.30 dah habis semuanya... yg penting makanan tengahari dia best...ayam dia best..
Ni sekitar majlis tu....



Ni masa Rehearsal..

Ni la aku masa pagi tu...

Ni Plaque yang aku dapat

Ni Plak Sijil Cemerlang..yg biru tu dapat dari kerajaan negeri..yg putih tu dari JKR

3 ulasan:

Anonymous said...

isk... aku nie bilaa la pulak... wakakaka.....

kobis said...

puan nurul kena tunggu giliran..... atau kena tunggu Mama Bosan dia tak dok bhgn jalan.

IN said...

tunggu cc hang keluaq JKR baru dapat kot..wakaakaka
tak pon pila kipas belakang dia sikit..small girl....

 

Lai Whuah © 2008. Template Design By: SkinCorner