Monday, December 1, 2008

Tunangan Orang....

Oklah..untuk pengetahuan kalian semua, aku ni dah bertunang dah. Peristiwa manis ini telah berlangsung di rumah tok wanku di Perlis Indera Kayangan pada 15 Mac 2008..
Rombongan daripada pihak lelakinya iaitu En.Mohd. Hanif Bin Mohd. Said telah datang merisik sekaligus melamarku pada pukul 11.30 pagi.
Inilah sekitar majlis pertunangan aku..

Inilah Tunangku Mohd. Hanif

Nie aku bergambar dengan bukan anakku ok.. tapi sepupu sepapatku... anak maklang aku k

Ni bergambar ngan adik beradik sebelah tokku. Yang tudung merah tu la tok aku

Ini pulak bakal ibu mertuaku... semasa menyarung cincin tunang ke jari manisku

Ni plak bergambar ngan adik beradik sebelah Tunangku.

Ni plak Familyku...Tok, Tok Wan Ngan Makku

Inilah Keluarga Anip Tunangku...

3 ulasan:

Anonymous said...

sedaq pun hg tunang orang na....

IN said...

sedaq la... hang tu yang tak berap sedaq mak orang
wakakkaka

Anonymous said...

oit.... slow skit mak org....

 

Lai Whuah © 2008. Template Design By: SkinCorner