Thursday, December 4, 2008

My Favourite.....

Ok sekarang nie aku nak cite sikit pasal salah satu kegemaranku iaitu menonton cerita2 korean series, taiwan series ngan japanese series serta apa2 ja yang bersangkutan....ada jugaklah koleksi aku..kebanyakkannya kalu aku suka mesti aku beli simpan....ada setengah ada subtitle, ada setengahnya tak de subtitle tapi ada version language mandarin aku jalan jer...tetap beli..heheheheh...dah minat.....tapi ada gak yang tak beli tapi dah tengok kat Youtube atau kat tv jer....Antara koleksi dan series yang aku dah tengok ada di sini aku sertakan...semuanya best tau...korang pun disarankan tengok...tapi carilah sendiri di kedai dan pasaraya terdekat.....wakakakaka....Ni tajuk dia Smile Pasta atau "Wei Qiao Pasta" Pelakon lelaki dia Nicholas Teo yang perempuan plak Cyndi Wang..

Ni bagi peminat cerita Korea mesti tau gambaq apa..ya betul...Full House yang dibintangi Rain ngan Song Hye Gyo..Best oooo...
Ini tajuk dia It Started With A Kiss... starring by Ariel Lin ngan Joe Cheng...Ni Siri pertama dia..

Ni siri kedua dia..tapi tajuk dia They Kiss Again atau It Started with a kiss 2

Tokyo Juliet starring by Ariel Lin and Wu Zhun (Farenheit)

Ha nie pelakon dia Mike He, Rainie Yang and Kingone... Tajuk dia Why why Love

Devil Beside You. Pelakon dia sama ngan Why why Love

My Girl....cerita dia sama best ngan full house.. Pelakon dia Lee Da Hae ngan Lee Dong Wook

Hello Miss...Lee Da Hae berlakon

Hana Kimi......Wu Zhun, Ella ngan Jiro Wang

Reaching The Stars....S.H.E Berlakon

Ying Ye 3 + 1
Gokusen 3..Japanese series nie..
Wonderful Life
Mischievous Princess
Biscuit Teacher and Star Candy
Ni masa poli aku ngan geng rumah gila tgk series nie..Meteor Garden 1 (F4 ngan Barbie Xu berlakon)
Ni sambungan dia Meteor Garden 2
He was cool...ni movies
Ni Coffee Prince
100 Days with Mr.Arrogant
My Little Bride
Mars...Vic Zhou ngan Barbie Xu..
My Lovely Kim Sam Soon
100 Pound Beauty
Ni Bull Fighting

NI baru sebahagian jer..ada lagi nie...nanti aku kongsi dala siri blog yang lain k...Nanti kalu aku rajin aku cerita sikit k..utk series yang aku rasa best giler..kalau korang rasa nak tahu cerita mana2 pun blh bagitau ......aku ceritakan k.

5 ulasan:

yue said...

aku pong minat gak..nanti leh pinjam hat mana tak tengok lagi...hahahaha

IN said...

BELI KAT KEDAI A...SAPA NAK BAGI PINJAM... :p

kobis said...

rajin plak la cik kak sorg ni tunjuk CD2 dia....

kobis said...

part time, nak jadi pengedar CD ke?

IN said...

bukanla berkongsi cerita..buat bagi orang jeles...nak beli sendiri..wakakakka....

 

Lai Whuah © 2008. Template Design By: SkinCorner